قوانین و مقررات
از اینکه از خدمات پایگاه کراس چک استفاده می کنید سپاسگزاریم.
ضوابط و شرایط زیر به عنوان یک مرجع جهت جلوگیری از بروز هرگونه عدم تفاهم و اشتباه از سوی طرفین در ارائه خدمات در نظر گرفته شدهاند و ملاک عمل این کراس چک در ارائه خدمات به مشتریان میباشند.
درخواست می بایست با ایمیل رسمی پایگاه ارسال شود.
اسناد و مدارک مرجع
در صورت بروز هرگونه اشکال در ارائه خدمات و عدم تفاهم بین طرفین، مدارک زیر به ترتیب اولویت ذکر شده معتبر هستند:
شرایط ذکر شده در فرم پیش فاکتور یا قرارداد ارسالی از سوی پایگاه کراس چک که پس از ثبت سفارش برای مشتری ارسال میشود.
ضوابط و شرایط خدمات (متن حاضر)
هرگونه ایمیل ارسالی حاوی درخواست مشتریان، در صورتیکه مورد تأیید رسمی کراس چک قرار گرفته باشد و به آن پاسخ داده شده باشد.
هدف از تدوین شرایط و قوانین
با توجه به گستردگی و پیچیدگی انواع خدمات مشابهت یابی و پارافریز و امکان ایجاد عدم تفاهم در برخی از موارد، این متن به منظور ایجاد یک زبان مشترک برای اجرای خدمات و جلوگیری از بروز هرگونه اختلاف و سوء برداشت تدوین شده است و در مواقع اختلاف مرجعی برای حل اختلاف به شمار می رود.
هزینه خدمات
هزینه خدمات مشابهت یابی:
هزینه خدمات مشابهت یابی به صورتی قطعی بسته به تعداد سند آپلود شده در سامانه هنگام سفارش مشخص شده و به اعتبار کاربر اضافه می گردد.
در صورت افزایش اعتبار بیش از نیاز کاربر، اعتبار اضافه به هیچ عنوان قابل استرداد نخواهد بود.
هزینه خدمات پارافریز:
هزینه خدمات بر اساس برآورد هزینه مجری خدمات و طبق جزئیات سفارش و محتوای خام ارائهشده توسط مشتری محاسبه میشود و در فرم پیش فاکتور اولیه قابل مشاهده در پنل کاربری مشتری یا ارسالی در ایمیل برآورد هزینه ارائه میگردد .
کلیه شرایط مربوط به تعرفهها و نحوه پرداخت هزینه خدمات در پنل مشتری و یا ایمیل برآورد هزینه اعلام میگردد و مشتری موظف است طبق شرایط و ضوابط پرداخت، نسبت به پرداخت هزینهها اقدام نماید .
در صورتی که هزینههایی خارج از اراده و اطلاع قبلی طرفین به وجود آید، ارائهدهنده خدمات موظف است مراتب را در اسرع وقت به اطلاع مشتری برساند و توافق مجدد در رابطه با هزینه صورت پذیرد. در صورت عدم توافق در رابطه با افزایش هزینههای پیشبینی نشده یا افزایش تعرفه ناگهانی مجری خدمات، هر یک از طرفین مجاز هستند با اعلام کتبی پروژه را لغو نمایند. در این حالت اگر بخشی از پروژه انجام شده باشد، بازگشت مبلغ تنها در خصوص بخش انجامنشده پروژه خواهد بود.
نحوه پرداخت
تمامی خدمات پایگاه از طریق درگاه پرداخت آنلاین انجام می شود.
در مواردی که دسترسی به درگاه پرداخت آنلاین مقدور نباشد، کاربر می تواند از طریق هماهنگی با پشتیبانی نسبت به واریز از سایر طرق نیز اقدام نماید.
لغو خدمات و استرداد وجه
افو خدمات و استراداد وجه به سه دسته کلی تقسیم می شود.
1- خطا در درگاه پرداخت
در صورت ایجاد خطا در درگاه پرداخت آنلاین، در صورتی که وجه به حساب پایگاه واریز شده باشد، نسبت به انتقال آن به حساب کاربر با هماهنگی وی انجام خواهد شد.
2-خدمات مشابهت یابی:
امکان لغو بسته مشابهت یابی خریداری شده توسط کاربر وجود ندارد.
3-خدمات پارافریز:
چنانچه در در هر زمان از انجام پروژه مشخص گردد که محتوای پروژه مغایر با قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران می باشد، مجری خدمات پروژه را به صورت یک طرفه لغو نموده و هزینه خدمات ارائه شده + ۱۵% کارمزد لغو پروژه + کلیه هزینه های انتقال وجه (کارمزد بانکی) را کسر نموده و باقیمانده اعتبار مشتری را به حساب ایشان واریز می نماید.
چنانچه خدمات ارائه شده و هزینه های جانبی یاد شده فراتر از مبالغ پرداخت شده توسط مشتری باشد، مشتری موظف و متعهد به پرداخت الباقی هزینه ها می باشد. بدیهی است پس از تسویه حساب مالی، آنچه از پروژه به پایان رسیده است تحویل مشتری خواهد گردید.
در صورتیکه پروژه به هر علتی به درخواست مشتری لغو گردد، در صورتیکه بخشی از پروژه انجام شده باشد، هزینه بخش انجام شده(بدون در نظر گرفتن تخفیف حجمی) به علاوه 5% کارمزد خدمات اداری به علاوه کلیه هزینه های استرداد وجه (کارمزد بانکی) کسر گردیده و باقیمانده وجه به حساب مشتری واریز خواهد شد.
درصورتیکه در حین انجام پروژه مشتری حقوقی دچار بحران مالی شده، منحل گردیده یا در آستانه ورشکستگی قرار گرفته با ورشکست شود، ارائه دهنده خدمات مجاز است پروژه را به صورت یک طرفه لغو نماید.
درصورتیکه مجری خدمات به هر دلیل ارائه دهنده خدمات نتواند پروژه را تحویل نماید، موظف است در اسرع وقت نسبت به اعلام مراتب به مشتری اقدام نموده و در صورت امکان مشتری را در شناسایی راه حل های جایگزین برای انجام یا اتمام پروژه یاری نماید. در این حالت مجری خدمات می بایست کل مبلغ واریزی توسط مشتری را به او بازگرداند.
درصورتیکه پس از تحویل پروژه، مشتری در مکاتبه با مجری خدمات نسبت به خدمات ارائه شده اعلام نارضایتی نماید (به گونه ای که متن ارائه شده برای ایشان قابل استفاده نباشد) و درخواست استرداد وجه نماید، لازم است ایرادات ترجمه/پارافریز به طور دقیق توسط مشتری مشخص شده، به گونه ای که ارائه ایرادات به منظور تفهیم اتهام به کارشناس مربوطه برای لغو پروژه (و تبعاً عدم پرداخت حق الزحمه کارشناس) هم برای مرکز، و هم برای کارشناس قابل قبول و قابل استناد باشد. بدیهی است ارائه مدارک ناقص و علل نامناسب برای درخواست لغو پروژه، موجب عدم پیگیری موضوع خواهد شد و شاکی در صورت نداشتن ارائه ادله مناسب هیچگونه حقی نخواهد داشت و پرونده شکایت بسته خواهد شد.
کپی رایت
مشتری اجازه ترجمه، تغییر یا بازنشر محتوای موضوع سفارش را از صاحب اثر داشته یا در حال دریافت آن باشد.
مشتری تعهد می نماید ارائه دهنده خدمات را از هرگونه ادعای حقوقی نه محدود به نقض قانون کپی رایت مبری دانسته و کلیه مسئولیت های حقوقی نه محدود به نقض قانون کپی رایت و سایر حقوق مادی و معنوی ناشی از انجام پروژه توسط مجری خدمات را شخصاً و اصالتاً می پذیرد.
مسئولیت هرگونه تغییر در محتوای پروژه تحویل شده و پیامدها و اثرات مادی و معنوی ناشی از تغییر محتوای پروژه تحویل شده بر عهده مشتری می باشد.
ساعات پاسخگویی و نحوه پشتیبانی
ساعت پاسخگویی پایگاه در ساعات اداری از 8 الی 13 می باشد.
پشتیبانی از خدمات سایت توسط ایمیل رسمی پایگاه به آدرس info@cross-check.ir صورت می گیرد. هرچند کاربر می تواند به صورت 24 ساعته از شبکه اجتماعی واتساپ برای پشتیبانی نیز بهره گیرد.
مسدودی حساب کاربری
پایگاه کراس چک می تواند به صورت یک طرفه حساب کاربری کاربرانی که قوانین سایت را رعایت نمی کنند مسدود نماید. این کاربران می توانند یکی از موارد زیر را نقض کرده باشند:
- هرگونه دخل و تصرف در کدهای سایت
- استفاده غیرمجاز از گزارشات دریافتی از پایگاه
- توهین به هر یک از مسئولین پایگاه در قبال خدمات
- عدم قبول شرایط فعلی پایگاه
در صورت مسدودی اکانت کاربری، پس از تشخیص نوع خلاف کاربر مبلغ متناظر با آخرین اعتبار کاربر با نظر مدیریت پایگاه می تواند به حساب وی منظور شود.
حریم خصوصی
اطلاعاتی که مشتریان در کراس چک ثبت میکنند، اعم از ایمیل، آدرس، تلفن، اسامی اشخاص، فایلها و ... در اختیار هیچ فرد یا سازمانی قرار نخواهد گرفت.
در موارد ضروری به درخواست مقامات قضایی، اطلاعات مورد نیاز به آنها ارائه خواهد شد.
کراس چک میتواند برای اطلاعرسانی و تبلیغات در حوزه خدمات و اهداف تجاری خود از اطلاعات تماس مشتریان استفاده نماید.
اختلاف و شکایات
در صورتیکه پس از ایجاد اختلاف، طرفین قرارداد پس از مذاکرات نتوانند اختلاف به وجود آمده را رفع نمایند و به توافق نهایی و رضایت دو جانبه برسند، مجاز هستند نسبت به تعیین داور مرضی الطرفین اقدام نمایند و یا مراتب را از طریق مراجع رسمی قانونی در کشور پیگیری نمایند.
مسئولیت ارائه دهنده خدمات در هر شرایط و هر محکمه قانونی، تنها محدود به بازگرداندن مبلغ کل هزینه خدمات به مشتری خواهد بود.
شرایط و ضوابط ارائه شده در این متن مطابق و منوط و مشروط به قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشند.
تغییرات
کراس چک دارای حق افزودن، حذف یا اصلاح تمامی یا بخشی از شرایط و قوانین خدمات ذکر شده در این صفحه در هر زمان و بدون اطلاع قبلی می باشد ولی در صورتیکه این قوانین در حین اجرای پروژه تغییر پیدا کنند مراتب از طریق ایمیل به اطلاع مشتریانی که پروژه آن ها در دست اجرا است، خواهد رسید.